English Articles Key metrics to measure in a team 6 Steps to Effective Communication. Tanker rundt sosiale relasjoner på jobb Hvorfor det er viktig å håndtere komplimenter på arbeid Tanker rundt det å kommunisere følelser med teamet sitt? Hvordan håndtere frykt som konfrontasjon? Hvordan håndtere unnskyldninger En guide til hvordan å on- boarde som en leder Hva burde du tenke på når du skaper mulighet for andre som en leder? Hvorfor er selv- refleksjon viktig som en leder? Hvorfor er det viktig å skape en forståelse for prioriteringer? Hva gjør du når de ansatte skuffer deg? Er viljestyrke bra som en leder? Forpliktelse vs selv-interesse for å påvirke noen? Hvorfor kommunikasjonsferdigheter er viktig på en arbeidsplass Hva gjør du når du ikke klarer å opprettholde det du lover som en leder? Viktigheten av å etablere transparent informasjonsflyt som en leder Hvorfor det er viktig å lytte til problematikk som en leder? Hvorfor det er viktig å etablere mening i arbeidsoppgaver Hvorfor det er viktig å kunne definere forventninger til ansatte Hvorfor det er viktig å ha fokus på å utvikle andre som en leder Hvordan lede som et eksempel for andre? Ansvarlighet som et konsept i lederskap Viktigheten av å skape målbare målsettinger Fokuser på det som er viktig som en leder Er titler viktig i en organisasjon? Lederskap og hierarki- Er noen mer sjef enn andre? Er lederskap en prosess? Hvorfor er det viktig å skape muligheter for andre i en organisasjon? Viktigheten av en klar visjon i et lederskap Hvorfor du burde ha fokus på selvbedrag i lederskapet du utfører? Er det å ta beslutninger en ferdighet? Hvordan promotere ending som en leder? Hvorfor du burde ha fokus på personlig vekst som en leder Corporate Team Building – Nytt Buzzord? Communication Smoothes the Path of Change 10 Måter Du Kommuniserer Holdninger Behavioral Interviewing – An introduction Work Life Balance And The Power of Positive Thinking Public speaking: 5 Tips to improve your Public Speaking Avoiding conflicts may be avoiding a chance for growth The surprising truth about salary motivation Innovation – a state of mind? Introduction to Strategic Management Business psychology: How to manipulate your audience to buy from you Business psychology: How you rely too heavily on one piece of information in decision making Business psychology: How you react to lack of information in you decisions? How you are motivated by your salary Hvorfor Gjøre Executive Teambuilding Hvordan du lager et Team Charter Kommunikasjon Gjør Endring Enklere Implementere endring:Kommunikasjon i Six Sigma Endringsledelse i praksis: Hvorfor mislykkes endring? Building Skills in Information Marketing will Boost Your Business 4 Psychological Needs To Help Deal With Conflict Fem Spørsmål Før Du Bygger Et Team Don’t argue – Ask questions Working with Difficult People: 3 Questions That helps Train Your Leadership To Your Potential Gode Lederskaps Strategier Improving Your Team Leadership Through Personal Development Why train your team. Personal Development And Team Leadership Leading The Strategic Changes Leadership and Management Developing Positive Relationships as a leader Leadership Just by Being Yourself How Can Your Business Grow by Having Good Leaders Leadership Change through Trust Management Leadership And Team Management Leadership & Teamwork How To Delegate: One Key Step Towards Leadership How Leaders Cause Stress Evaluating Your Team Building Activities How Do I Create Accountability As A Leader Developing leadership skills Leadership basics. Awaken The Leader In You: 10 Easy Steps To Developing Your Leadership Skills Attitude Determines Altitude When To Start Your Own Business? Are You A Victim Of Vagueness Or A Champion Of Clarity? Are You a Leader or a Slacker? An Effective Style To Use In Public Speaking Act on Some of the Facts A Leader Should Be Willing To Take Responsibilities A Key Element In Public Speaking: Timing Pauses A Good Leader Knows The Teams Colours 8 Steps Towards Becoming The Leader You Need To Be To Succeed 8 Steps Towards Becoming A Successful LeaderSales Training Strategic planning and ressources – Resource Planning: Before the Strategic Plan can be finally agreed and implemented, the leader(s) must ensure that there will be ...Read More How To Delegate: One Key Step Towards Leadership You've made an unusual discovery - there's not enough time left at the end of the day. The corollary, of ...Read More Norwegian Articles Strategic planning and ressources – Communication Makes Change Easier Verktøy: Hvordan bruke SWOT Analyse Med holdningsendring kan du også øke produktiviteten til bedriften din. Tanker rundt psykologi som vitenskap til å løse problemene dine Tanker rundt å løse et problem med psykologi som verktøy Tanker rundt å bruke psykologi som verktøy Categories of human resource technology How to enjoy the playfulness of thinking Shared goals make the world go around Business psychology: How to influence an audience? 4 ways to fight back to cognitive bias on workplaces Hvordan du er motivert av lønnen din Endringsledelse i praksis: Hvorfor mislykkes endring? Implementere endring: Kommunikasjon i Six Sigma Kommunikasjon Gjør Endring Enklere Hvordan du lager et Team Charter Hvorfor Gjøre Executive TeambuildingLinkedin Articles Key metrics to measure in a team When you have all set. Your team is up and running, producing the value they are put together to produce ...Les mer... 4 ways to fight back to cognitive bias on workplaces The typical viewpoint, and an overall thought around our behaviour as humans, are that we are «rational beings». I bet ...Les mer... When To Start Your Own Business? FOLLOW US ---> Facebook-f Linkedin When to start your own business?Q: After working at one company for 10 years, I ...Les mer... Are You A Victim Of Vagueness Or A Champion Of Clarity? FOLLOW US ---> Facebook-f Linkedin It is estimated that our brains receive information through our senses that result in some ...Les mer... Are You a Leader or a Slacker? FOLLOW US ---> Facebook-f Linkedin Do you claim to be a Leader in your business or your field of expertise?I ...Les mer... An Effective Style To Use In Public Speaking FOLLOW US ---> Facebook-f Linkedin An effective public speaker should be able to utilize devices that will be able to ...Les mer... Act on Some of the Facts FOLLOW US ---> Facebook-f Linkedin Making any decision without having all of the information and facts beforehand can be very ...Les mer... A Leader Should Be Willing To Take Responsibilities FOLLOW US ---> Facebook-f Linkedin Who would forget the ever-famous line of Peter Parkerís grandfather, ìWith great power comes great ...Les mer... A Key Element In Public Speaking: Timing Pauses FOLLOW US ---> Facebook-f Linkedin Timing is essential when speaking in public. The cliche: It is not what you say ...Les mer... A Good Leader Knows The Teams Colours FOLLOW US ---> Facebook-f Linkedin Leadership can be a very challenging task. As leaders we donít always get to choose ...Les mer...